Všeobecné obchodní podmínky

Romana Hošnová
SaliMasáže
JUDr. A. Žlábka 99
34401 Domažlice

Tel.: +420 607 975 860
E-mail: info@salimasaze.cz

IČO: 07678088

1. Základní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují závazkové vztahy mezi poskytovatelem masážních služeb ve studiu SaliMasáže - Romana Hošnová (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen kupující), návštěvníkem masážního studia (dále jen návštěvník) a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen zákazník).

1.2. Provozovatel poskytuje masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

1.3. Nákupem dárkového poukazu nebo objednáním konkrétního termínu masáže projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

2. Objednávka služeb

2.1. Výběr termínu:

Termín návštěvy je třeba zarezervovat telefonicky, a to minimálně, 24h dopředu.
Dohodnutý termín je považován za závaznou objednávku.
Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas a prostor studia.

2.2. Změna termínu:

Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději 24 hodin před zahájením masáže.

2.3. Příchod:

Přijďte prosím na Vámi domluvený čas masáže včas.

2.4. Pozdní příchod:

Dostaví-li se zákazník po dohodnutém časovém termínu, bude masáž provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase.

2.5. Odmítnutí masáže:

Masáž může být odmítnuta v některých případech:

  • Zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčního onemocnění
  • Zákazník se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
  • Zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
  • Zákazník se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu

Masáž může být odmítnuta částečně v některých případech: 

2.6. Předčasné ukončení masáže:

Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:

  • Během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
  • Během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
  • Během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů a to jak tělesných tak psychosomatických
  • Během masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem

2.7. Doprovod a přístupnost:

  • Masírovanou osobu může doprovázet dospělá osoba.
  • Vyčkat může v prostorách chodby před masérnou.
  • Masážní studio není zařízeno na přítomnost čtyřnohých mazlíčků, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu.

2.8. Osobní věci a cennosti:

  • Provozovatel neručí za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži, neboť veškeré věci má po celou dobu masáže klient u sebe.

2.9. Informovaný souhlas zákazníka:

  • Zákazník je před masáží povinen sdělit svůj zdravotní stav a je následně instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích.
  • Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
  • Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníkovi v důsledku jím před výkonem služby neohlášených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí, či nerespektováním kontraindikací, na něž byl zákazník upozorněn.

2.10. Ceník masáží:

  • Ceník masáží je k nahlédnutí v masážním studiu a také online na webových stránkách provozovatele oddíl:
    Ceník ženy       Ceník muži
  • Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech, nebo v době jiné doby otevření salonu a to dle dohody.

3. Reklamace služeb

  • Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a důvěryhodným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele.
  • Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele.
  • V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

4. Závěrečná ustanovení

4.1. Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti:

Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se:

  • svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti, a prevence rizik na pracovišti provozovatele
  • a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny provozovatele/maséra

4.2. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 01.01.2024


Souhlas se zpracováním osobních údajů:

  • Objednávkou a vstupem do salonu a přilehlých prostorů provozovatele zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů.
  • Ochrana osobních údajů je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a dále i Nařízením (EU) 2016/679, to jest obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které vstoupilo v účinnost 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Více k náhledu pod odkazem: Nařízení (EU) 2016/679
  • Objednávkou a vstupem do salonu a přilehlých prostorů provozovatele zákazník souhlasí se zpracováním těchto osobních údajů: jméno a příjmení, titul, adresa, IČ, telefonní číslo, e-mail, adresa elektronické pošty, cookies, informace o objednaných produktech a službách. Dále informace o tom, jaké produkty zákazník zakoupil a jaké služby byli zákazníkovy poskytnuty a jiné potřebné údaje jako například zdravotní stav (dále jen "osobní údaje").
  • Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů provozovatelem, a to pro účely vzájemné komunikace, zasílání zpráv s termínem služby a jiné informace vyžádané zákazníkem a pro účely realizace práv a povinností provozovatele vůči zákazníkovi. Souhlas se uděluje na dobu neurčitou.
  • Zákazník je oprávněn kdykoliv udělený souhlas odvolat a byl poučen o právu na přístup ke zpracovávaným údajům a právu žádat jejich opravu.